ایروبیک

تاریخچه ایروبیک:

رشته ایروبیک از سال 1375 رسما" توسط کمیته بین المللی المپیک به عنوان یکی از زیر شاخه های فدراسیون جهانی ژیمناستیک شناخته شد.

ایروبیک عمدتا" به صورت غیر منسجم و پراکنده تحت نظر انجمنهای ورزشی امادگی جسمانی و فدراسیون ورزش همگانی (و بیشتر در بخش بانوان ) به فعالیت خود ادامه میداد.

پس از بررسی های فراوان , فدراسیون ژیمناستیک تصمیم گرفت که پایه و اساس  این رشته را در ایران به طور صحیح و اصولی برنامه ریزی کند و به همین منظور از گریگوری الکان فرانسوی قهرمان 10 ساله جهان و در ادامه از اقای زاویر ژولین مدرس بین المللی فرانسوی فدراسیون جهانی و نایب قهرمان جهان دعوت نمود تا برای اموزش مربیان و ترویج و نایب قهرمان جهان دعوت نمود تا برای اموزش مربیان و ترویج اصولی ایروبیک وارد ایران شوند و این موضوع سبب شد دوران تازه ای از رشد و توسعه ایروبیک در ایران اغاز شود.

 

مشخصات مربی:

نام:زهرا                   نام خانوادگی:زارع                سابقه مربیگری:21 سال    

مدرک تحصیلی:دیپلم

از سال 1372 کارت مربیگری امادگی جسمانی توسط فدراسیون رسمی تهران با توجه به حساسیت و اهمیت تربیت بدنی شهریار که نسبت به امر ورزش داشته را گرفتم و از همان سال شروع به فعالیت در باشگاه دولتی انقلاب که اولین و رسمی ترین باشگاه شهریار بود شروع بکار کردم با توجه به انکه رءیس تربیت بدنی ان زمخان اقای توپچی که خود از کشتی گیران بنام کشور بوده این ورزش گسترش پیدا کرد و تا کنون در این رشته به خواست خدا موفق بودم و حدودا 21 سال است که در امر ورزش بانوان شهریار مشغول به فعالیت هستم.

از سال 1379 در باشگاه هلال احمر شروع به فعالیت کرده , قابل توجه است که حدود 10 سال با مدیریت و همت آقای مهدی نکوهشی توانسته ام تجربه ی بسیار زیادی را کسب کنم و موفق تر باشم.

خوشبختانه بنا به مراسمات خاص مسابقاتی در این زمینه برگزار میشود که هنرجویان این جانب شرکت کرده و مقاماتی کسب کرده اند جا دارد محترمانه و صمیمانه از کادر مدیریت باشگاه هلال احمر اقای نکوهشی و خانم کامیاب کمال تشکر را داشته باشم که راه موفقیت کلیه مربیان را در این هموار کرده اند.

باشد که حق تعالی در این زمینه همه را یاری کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: رشته ایروبیک (بانوان) ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 29 / 4 / 1393برچسب:, | 15:20 | نويسنده : کیا |

?